backgorund

Pengikut

Jom Tekan-Tekan Cik Pari Comel Page ^_^

Jom Add Cik Pari - Pari Comel nye Facebook ^_^

Khamis, 21 April 2011

status terkini (^_^)



status SINGLE, IN RELATIONSHIP, MARRIED, WIDOWED dan sebagainya..


status diatas juga mencerminkan peribadi diri yang sebenar.. kadang-kadang kebanyakkan mereka menyembunyikan status sebenar mereka kepada umum. mungkin bersebab dan mungkin tidak bersebab. Berdasarkan pengalaman, sebahagian besar kaum lelaki dan wanita adalah kebarangkalian menyembunyikan status mereka adalah bersebab nak 'test market'


bukannya apa, setiap perhubungan haruslah berlandaskan kejujuran, setiap perhubungan haruslah berlandaskan kesetiaan dan ketetapan hati seseorang. jika seseorng itu tidak mampu memberikan cinta yang sebenar tetapi hanya berkata adalah lebih baik jangan cuba2 bermain api dengan memberi pengharapan kepada seseorang. 


bila seseorang itu berada di tahap pertama menjadi sebahagian dari kehidupan pasangannya, belajar untuk menetapkan satu dihati, walaupun hakikat sebenar kite berhak berkawan dengan lelaki mahupun perempuan tetapi dengn bersyarat berlandaskan batas-batas pergaulan seandainya mempunyai pasangan dihati. kadang-kadang dilihat sebahagian sudah berpunya tetapi bila berhadapan dengan lelaki mahupun wanita yang ingin di tackle bak kate orang buat skandal katekan!!! berkata single semata2 dan belom berpunya.. itu adalah satu kesilapan terbesar dalam sesuatu hubungan dan punca perhubungan putus ditengah jalan adalah disebabkan permainan KAYU TIGA pasangan masing2 yang tidak mempunyai ketetapan hati...


dari itu belajarlah menjadi seseorang yang mempunyai ketetapan hati terhadap pasangan. itulah kunci kebahagiaan setiap hubungan. akan tetapi setiap perbuatan haruslah berfikir baik buruk terlebih dahulu.. menerima seseorang dalam hidup dan hati kita bakal menentukan statu kita yang sebenar serta mencerminkan diri dan pendirian kita yang sebenar!!.jaga lah tingkah laku serta perlakuan anda terhadap pasangan.. renung2 dan selamat beramal..




" Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita pelangi yang indah. " ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha...."(^_^)

Tiada ulasan: